background

9 Mart 2014 Pazar

Eski dolap kapağı - yeni ayna

"Mutfak tadilatı" adı altında başlayan ancak  su borularının ve elektrik tesisatının da nasibini aldığı geçen yaz yaptırdığım tadilatta, mutfak dahil girişten itibaren tüm yer seramikleri değiştiğinden ve tesadüfe bakın ki o seramikler 15 yıllık vestiyer dolabının altına kadar uzandığından büyük bir keyifle yenilediğim dolabımla ilgili ufak bir detay paylaşmak istiyorum. Kaydırmalı iki kapağı olan dolabın bir kapağı aynaydı, fakat ağırlıktan sık sık takılıyor ve tekrar yerine yerleştirmek için tamirci çağırmak gerekiyordu.


Dolap sökülmeden önce aynayı yeniden değerlendirmeye karar vermiştim ancak tam olarak bir proje yoktu aklımda. Ayna 170cm boyunda olduğundan emniyetli bir şekilde bir duvara ya asmam ya da yaslamam lazımdı. Dolabı yapan firmanın sahibi ile aynanın etrafına bir çerçeve yapmaya karar verdik, yeni dolapla uyumlu olsun diye ince ufak bir detay ekledik. (Dolap kapakları panjurlu,  aynanın kenarlarına da fuga ile yatay çizgiler atıldı.) Böylece hem aynayı yeniden değerlendirmiş, hem boş duran duvarımda dekoratif bir ayna kazanmış, üstelik de bunu bir çerçeve parasına maletmiş oldum, İşte yeni duvar aynam.. 





Ortancalara bayılıyorum, ancak en fazla 2 sene yaşatabildim, Ankara'nın havasını pek sevmiyorlar galiba, ne yaptıysam neşeyle açmadılar. Ben de Mudo Concept'ten kumaş ortancalar aldım, yaz kış koca bir vazonun içinde keyifle seyrediyorum.

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...