background

2 Temmuz 2013 Salı

Mutfak Tadilatı-1.gün

Hakkını vermem lazım, 15 senedir kullanıyorum mutfağımı.  Çizilmiş ve renk değiştirmiş laminat tezgah, dolap kapaklarının üst tabakasında meydana gelen renk değişimi, yetersiz güneş ışığı ve yetersiz elektrik tesisatı, fonksiyonunu ve görünüşünü kaybetmiş sürgülü davlumbaz, dolap üst raflarının anlamsız yüksekliği ve alt dolapların raflı sistem olmasından dolayı yaşadığım hacim kayıpları ve eğilmekten belimde başlayan ağrılar gibi bir takım şikayetlerden sonra uzuuun süren bir hazırlık döneminin ardından nihayet kolları sıvadım ve hayalimdeki mutfağı yaratmaya giriştim. 

Bir çok dergi sayfası karıştırdım hayalimdeki renk uyumunu yakalayabilmek için. Mutfak dekorasyonu ile ilgili kitaplar, internetteki muhteşem siteler ve kim ne derse desin "Evim Şahane" programının yenilikçi mimarı Selim Yuhay'ın tasarımlarını ve programda yaptığı tavsiyelerini harmanlayarak, biraz da radikal değişiklikler yapma cesaretimi de toplayarak başladım tadilata.   

 Öncesi ve sonrası fotoğrafları ile işte ilk gün yapılanlar:

Tadilata başlanmadan önce mutfağımın ana girişten görünüşü 

Buzdolabı, ankastre fırın, bulaşık makinası söküldü

Eviye çıkartıldı

Tüm mutfak dolapları ve ankastre ocak söküldü

Yer seramikleri kırıldı


Duvar seramikleri kırıldı

En son olarak elektrik tesisatı çekilmeye başlanmıştı. İlk günü böylece bitirdi ustalarım.

Arkası yarın :)) Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...