background

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Mutfak Tadilatı- 5-7. gün

Mutfak tadilatı son hız devam etti.
Yer seramikleri döşendi. Tüm duvarlar alçılandı, kapı kenarları alçıpan ile kapatıldı. Duvarlar o kadar eğri büğrüymüş ki düzeltebilmek için 10 paket alçı kullanıldı. 

Sağda altta köşede duran seramik, davlumbazımın arkasına döşenecek olan seramik. Duvar rengini belirlerken onu kullandık. Duvar rengini ilk sürdüğümüzde koyu geldi gözümüze 1/3 oranında rengini açtık. Tüm mutfağı o seramiği bulduktan sonra yarattık desem yalan olmaz...

Zafer ve Erol ustalarım. Gerçekten çok hızlı ve temiz çalıştılar. 

Mutfak penceremin dışarıdan görünüşü...

 
İlk kat boyadan sonra mutfağım. Pencereden ışık geliyor. Karanlık mutfağım öğleden sonra güneşi ile aydınlandı sonunda.

Sıra mutfak dolaplarımda, şimdi merakla onu bekliyorum...

Arkası yarın :)

2 yorum:

  1. Ne çok şey kaçırmışım Ahucum, Her günü tek tek okudum. Harika oluyor. Bitmiş, temizlenmiş, süslenmiş püslenmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum. Anladığım az kalmış bitmesine. Güle güle güzel günlerde kullanın, çok güzel çokkk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabırsızlıkla bekliyorum son halini almasını. Mutfak evin kalbiymiş meğer. Bir an önce yemek pişirmek, kek yapmak ve dostlarımı ağırlamak istiyorum. Mis gibi kokular kaplasın evin içini istiyorum. Bitsin mutlaka bekliyorum keyif yapmaya...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...