background

25 Temmuz 2013 Perşembe

Mutfak Tadilatı- 11., 13. ve 20. gün

Ne çabuk geçmiş zaman. Koşturmaktan yazamamışım. Kısaca özetleyeyim mutfağımda neler olduğunu. 
 
Duvar rengi olarak Dyo'nun Alaçatı rengini beğenmiştim, ilk sürüldüğünde rengini açtırmıştım biraz ama sonra baktım ki renk karakterini kaybetmiş, tüm mutfağı orjinal renge boyattım. Tüm prizler, musluklar, Ikea avizeler ve gün ışığı led aydınlatmalar takıldı. Bunların hepsi 11. günde tamamlandı.

Veee dolaplarım 13. gün teslim edildi ve 20. gün monte edildi. Mutfak dolaplarım geldiğinde gözlerime inanamadım, öyle özen gösterilmişti ki zannedersiniz kraliyet ailesi mutfak dolapları nakliye ediliyor. Bence bu İntema farkı.

Sadece 2 dolap eksik şu anda onları bekliyorum: eviye dolabı ve ankastre fırın dolabı. Birkaç kere fikir değiştirdiğimden imalat bandına geç girdi dolaplar, normalde 13. gün teslim edilecekti. Solda yerde paketinin içinde duran ankastre bulaşık makinası ve fırın montaj sıralarını bekliyor. :) 
 

İşte buzdolabı dolabım :)... Eskiden karşı duvarda duruyordu, şimdi kapı açıklığının yanında yerini aldı. Çok güzel değil mi? Çok cüsseli olacak ve mutfağı boğacak zannetmiştim ama öyle olmadı.

Şöyle bir alıcı gözle baktım da mutfağıma, yolun çoğunu gelmişiz. Dün mutfağımın tasarımını yapan Merve hanım kontole geldi, yüzündeki memnun ifadeden sonucun tam istediğimiz gibi olacağını hissettim. 

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...