background

15 Şubat 2013 Cuma

Oslo Seyahati



Kat kat bulutların arasından süzüldü uçak. Havaalanına alçalırken görüntü aynen böyleydi. Heryer bembeyaz. Karaltı gibi görünen yerler ise çam ağaçları. Nasıl soğuktu anlatamam. Burnumu birazcık çıkarabildiğim zamanlarda birkaç fotoğraf çekebildim. Sokakta okul gezisi yapan çocukların üzerinde kar kıyafetleri vardı. İmrenmedim değil, birkaç gün daha kalsaydım beresiyle maskesiyle tam bir kayak takımı alacaktım kendime. 
 


Daha önceki gelişlerimde keşfettiğim bir hobi dükkanı var, "Panduro". Hem kuzey Avrupa ülkelerinde hem de İngiltere ve Fransa'da faaliyet gösteren bir hobi dükkanı. İçinde ne ararsanız var: patchwork kumaşları, yünler, boncuklar, minyatürler, ahşap, cam ve porselen objeler, etaminler, düğmeler, rengarenk kurdeleler, keçeler, danteller, dekopaj kağıtları, şekil çıkaran delgeçler... Web adresi de www.pandurohobby.com Internet üzerinden de alışveriş yapılabiliyor. Kataloglarını da aldım tabii, dönüp dönüp inceliyorum. 




Aklımda ne zamandır birkaç proje var, onlar için malzeme aldım sadece (desem de inanmayın...:)) Tabii ki kendimi kaybettim veee minyatür süpürgeler, çuvallar, süt şişeleri, anahtar ve kilitler, kuş evleri satın aldım. Çok zor tuttum kendimi çoook... Hele Tilda bebeklerin bir duvar dolusu malzemesini görünce gözlerim yerinden fırlayacaktı neredeyse. 

Bir de favori yerim Cafe Skansen'den bahsetmeden geçemeyeceğim. İçerisine bayılıyorum, modern bir şömine, ahşabın en saf tonları, yerde siyah-beyaz mozaik, tavanda ahşap paneller, deri-ahşap koltuklar, biraz kasvetli ama sımsıcak bir atmosfer... Saatlerce oturup seyredebilirim detaylarını... Huzur veren bir yer. 





Giderseniz benim yerime mutlaka elmalı pasta ve yanında rooibos çayı için. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...