background

20 Ekim 2013 Pazar

Marifetli arkadaşım


Geçmiş bayramınız kutlu olsun, sağlıkla, huzurla, mutlulukla daha nicelerine...
 
Üstteki fotoğraf  çok yakın bir kız arkadaşımın yemek masasının duvarının. İnanın hangi tabloya bakacağımı şaşırdım. Hepsi el emeği göz nuru ve hepsi birbirinden güzel. Benim favorim kabartma kediler ve kuşlar. Bayıldım bayıldım. 



Aşağıdaki fotoğrafta ise dekorasyonla iç içe geçmiş yağlı boya tablolar arkadaşımın annesine ait. Tek kelimeyle muhteşemler. Mualla teyzeciğim ellerinize sağlık. Oturma köşesini süsleyen tablolar uzun uzun bakılmayı hak ediyor.  
Utanmasam bir dergi kapıp keyif yapacaktım tekli koltukta. Arkadaşım seyirlik değil ince ince işleyerek renkli, sıcacık yaşayan bir ev yaratmış. Yaratıcılığı, sanatı gündelik yaşamın içine katmış. Fotoğrafını çekemediğim o kadar çok şey var ki evinde. Kendi diktiği perdeler, yastıklar, yatak örtüleri... Pınar'cim, önümüzdeki hafta sonu bir maniniz yoksa gelebilir miyiiim, lütfeeeeen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...