background

14 Nisan 2015 Salı

Cam mumluk


Cam obje olunca boyamadan duramıyorum. Hele bir de yeniden değerlendirme fırsatı olmuşsa benim için daha büyük özenle çalışıyorum. Fotoğraftaki cam obje aslında dikdörtgen prizma şeklinde bir cam vazonun içinde şeffaf mumluktu. Bir ara çok popülerdi bu mumluklar hatta içine nazar boncukları da konuyordu veya renkli taşlar. Mumu yaktık, kullandık, hatta camın üst kısmı da çatlamıştı ama atmaya kıyamadım ve kolları sıvadım. İşte sonucu...

Malzemeler
  1. Cam mumluk
  2. Beyaz ve sarı renkli enamel boya
  3. Peçete
  4. Peçete yapıştırıcısı
  5. Sprey vernik
  6. Fırça
Yapılışı

  1. Cam objenin içindeki taşları ve mum artıklarını çıkardım ve içini dışını deterjanla yıkadım, kuruttum.
  2. Objenin dış yüzeyini beyaz ve sarı renkli enamel boyayı karıştırarak krem rengine 2-3 kat boyadım.
  3. Peçetenin en üst renkli katmanını diğer katmanlardan ayırdım ve renkli katmanı objenin çevresini tam tur dönecek şekilde kesip peçete yapıştırıcısı ile yapıştırdım.
  4. Peçetenin üzerine de gelecek şekilde objenin tüm yüzeylerine peçete yapıştırıcısı sürdüm ve kuruttum.
  5. Objenin boyasının ve yapıştırıcısının tam kuruduğuna emin olduktan sonra üzerini 3 kat sprey vernikledim.
Görüşmek üzere... Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...