background

6 Nisan 2013 Cumartesi

Çarpı işi Pano - Lilliput Lane


Bu çarpı işini set olarak Londra'dan aldığımı hatırlıyorum, hatta yanında biblosu da satılıyordu. Nedense seti alıp biblosunu satın almamışım. Şimdi arıyorum, haliyle bulamıyorum.


Internetten "Lilliput Lane"  yazıp www.amazon.co.uk adresinden arama yaparsanız çeşit çeşit ingiliz tarzı kır evi, okul, kale ve köprü biblolarının fotoğraflarını görebilirsiniz. Tek kelimeyle harikalar! 


Bu kır evini çok severek işledim ve şimdi salonumun özel bir köşesini süslüyor. Aşağıda künyesini de ekliyorum. 
Üretici Firma:
Anchor
Şablon Kodu:
Lilliput Lane LL03 Porlock Down
İplik Markası:
Anchor
Renk Adedi:
21
Kumaş cinsi:
5,5 çarpı/cm (14 çarpı/inç), Beyaz Etamin Kumaş
Çarpı adedi (en x boy):
150 x 110
Boyut (en x boy):
26 cm x 20cm
Zorluk Derecesi:
Orta

Çarpı işini, aldığım setlerin içinden çıkan şablonları okuyarak öğrendim. Şimdiki gibi internetteki videolar yoktu. Çarpı işi yapmanın bir tekniği var. Mesela ipliklerin arkasına düğüm atılmaz(mış). Neden olduğunu bir türlü anlamamıştım, ta ki bu çarpı işini çerçeveletene kadar. Meğer düğümler kumaşın altına karton konduğunda potluk yapıyormuş. Neyseki fotoğraflardan pek anlaşılmıyor ama çarpılarım arkasında düğümler olduğu için çerçevenin içinde hafif kabarık duruyorlar. O hatayı da çerçeveletirken iki kat şablon kullanarak hallettim. Benden söylemesi :)    







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...