background

22 Ağustos 2013 Perşembe

Deniz Kabukları Desenli Cam Kase

Bu yaz bir sürprizle karşılaştım. Seneler önce arkadaşımın banyosunu düşünerek boyadığım bu objeyi yazlık evinin salonunda görünce çok şaşırdım. Deniz temasıyla dekore ettiği salonunda, topladığı deniz kabuklarının yanına koymuş hediyemi. Nasıl duygulandım anlatamam.     


Malzemeler:
  1. Cam kase
  2. Ahşap kapak 
  3. Peçete
  4. Beyaz enamel boya 
  5. Su bazlı lacivert renkli boya
  6. Peçete yapıştırıcısı 
  7. Sprey mat vernik 
Uygulanan teknik: Peçete yapıştırma, cam boyama

Yapılışı:
  1. Cam kasenin dış yüzeyini 4 kat beyaz enamel boya ile boyadım, 
  2. Peçetenin üzerindeki motifleri kestim ve peçete yapıştırıcısı ile kırışmamasına özen göstererek yapıştırdım,
  3. Ahşap kapağı su bazlı lacivert boya ile 2 kat boyadım, 
  4. Kuruduktan sonra mat sprey vernikle 2 kat vernikledim.
Peçeteleri yapıştırırken yassı uçlu bir fırça kullanırsanız daha az kırışır. Enamel boya zor kuruyan bir boyadır, alt katın tam kuruduğundan emin olun, aksi halde alt boyayı kaldırır.
Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...