background

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Mutfak Tadilatı 33.-40. gün

Haftalar haftaları kovaladı, araya bayram da girince 33. gün teslim edilen fırın ve eviye dolapları 40. gün (bayramdan sonraki pazartesi) monte edildi. 

Eviye ve fırın dolabının ortasındaki kapak ankastre bulaşık makinasının kapağı. 


Tezgah üstü camlı dolap monte edildi ve tüm kulplar takıldı. Artık çekmeceleri açıp kapayabiliyorum.


Buzdolabının yanında kalan boşluğa şişelik ve raf yapıldı. (Bu dolabı kendi ustalarım yaptı.) Üzerine tezgah gelecek gerçi ama fazla hacim göz çıkarmaz. :) 

Çok isteyerek ve aslında tüm mutfağın odak noktası olarak seçtiğim İkea'nın Domsjö 2 gözlü beyaz seramik eviyesinin monte edilemeyeceğini öğrendiğimde çok üzüldüm ve iade etmek zorunda kaldım. Hem İntema'nın kendi montaj ustası hem de tezgahçım uzun uzun çözüm aradılar ancak montaj sırasında eviye dolabında yapılması gereken tadilatı söyleyince durumu kabullenmek zorunda kaldım. Eviye 55 kilo ağırlığında ve tezgaha üstten oturuyor. Bu eviyenin ölçülerine uygun özel sipariş dolap yapılması gerekiyor. Franke'nin iki gözlü tezgah altından monte edilen bir modelini beğendim son olarak. Bakalım nasıl olacak.

Bu hafta Çimstone tezgah gelecek, arkasından bulaşık makinası, ocak, fırın, su arıtma sistemi, musluk monte edilecek. Daha sonra da ocağın arkasına seramik döşenecek ve raflar monte edilip raf altı aydınlatmalar takılacak. Davlumbaz takıldıktan sonra karşısına geçip bir süre seyrederim herhalde.  

Öyle çok şey öğrendim ki bu tadilat sırasında, hepsini paylaşmak istiyorum. Birkaç hafta sonra (umarım) yeni mutfağımda çayımı içerken yazacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...